Головна
Операції з нерухомістю
Реєстрація права власності
Реєстрація права власності
Реєстрація права власності на квартиру або земельну ділянку - це юридичний акт визнання та підтвердження державою виникнення права на майно.
Державну реєстрацію права власності на нерухомість в Україні здійснюють підрозділи реєстраційної служби України на підставі правовстановлюючих документів.
Державна реєстрація права власності на об'єкти нерухомого майна (земельну ділянку) в реєстраційній службі України є обов'язковою для власників, незалежно від форми власності.
Терміни реєстрації права власності - від 3 до 14 робочих днів.
Чому зручно працювати з нами:
- реєстрація права власності проводиться в строк, що гарантується договором;
- ми запропонуємо Вам декілька варіантів вирішення поставленого завдання;
- можливий виїзд нашого фахівця до Вас;
- безкоштовні консультації з будь-яких питань;
- Вам не доведеться чекати в чергах біля кабінетів реєстраційної служби (доведеться витратити кілька годин);
- зручні для Вас варіанти відправки документів.
Необхідні документи:
- Для фізичних осіб
- правовстановлюючий документ (договір купівлі-продажу, обміну, свідоцтво про право власності) і його нотаріальна копія;
- оригінал технічного паспорта;
- нотаріально завірена копія правовстановлюючого документа;
- ксерокопія ідентифікаційного коду власника;
- ксерокопія паспорта власника;
- довіреність, якщо документи подає не власник.
- Для юридичних осіб:
- правовстановлюючий документ (договір купівлі-продажу, обміну, свідоцтво про право власності) і його нотаріальна копія;
- оригінал технічного паспорта;
- копія свідоцтва про держреєстрацію або виписки (завірена печаткою і підписом директора);
- довідка зі статуправління (завірена печаткою і підписом директора);
- довіреність від компанії.
Робота з нами збереже Ваші нерви і час, а також гарантує найбільш якісне рішення необхідних завдань.
Звертайтеся до нас за консультацією, вона БЕЗКОШТОВНА!