Сертифікат АЕ №003239 від 17.03.2014
Меню
Зателефонувати
Головна Будівництво Оформлення права власності

Оформлення права власності

Оформлення права власності

З 1 січня 2016 р. у процедуру оформлення права власності на нерухомість були внесені значні зміни. Тепер свідоцтво про право власності не видається, а реєстрація проводиться через мережу інтернет держреєстратором або нотаріусом. З досвідченим юристом процес оформлення займає лічені дні.

Компанія БТІ Сервіс - це колектив висококваліфікованих юристів, які спеціалізуються на операціях з нерухомістю, зокрема на реєстрації і оформленні прав власності на об'єкти житлового та нежитлового фонду.

Право власності - це комплекс законодавчих норм і правил, які регулюють взаємовідносини щодо володіння, розпорядження та користування майном, зокрема об'єктом нерухомості.

Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії (продаж, дарування, успадкування) в межах законодавства.

Після оформлення всіх документів право власності необхідно зареєструвати в Державному реєстрі прав. Там зберігаються всі дані про конкретний об'єкт нерухомості, і доступ до нього є у всіх уповноважених осіб. Зараз власникам нерухомості на руки видається тільки витяг (Витяг) з Держреєстру прав в електронному вигляді або на папері, обидві версії мають однакову силу. Засвідчувати такий документ печатками і підписами тепер не потрібно.

Увага! Якщо у вас є свідоцтво старого зразка, то воно також є дійсним. Однак документ не захистить вас від протиправних дій недобросовісних ділків: поки інформація про вашу нерухомість відсутня в Реєстрі прав, будь-який нотаріус може оформити її так, як йому заманеться. Та з моменту реєстрації даних в Реєстрі будь-які спроби внести зміни в дані про нерухомість або її власників стануть видні всім уповноваженим особам. Тому рекомендуємо переоформити ваше старе свідоцтво, це захистить вас від несанкціонованого переходу права власності.

Необхідність провести оформлення права власності на квартиру, будинок або землю виникає при таких обставинах:

Приватизація.
Це передача державної власності в приватне володіння. Шляхом приватизації проводиться оформлення права власності на кооперативну квартиру або іншу нерухомість, що знаходиться у власності і під управлінням держави;

Оформлення права власності на новозбудований об'єкт нерухомості.
Згідно з нормами Цивільного кодексу, право власності на такий об'єкт виникає з моменту завершення будівництва або введення в експлуатацію, якщо це передбачено законом (наприклад, оформлення права власності на квартиру в новобудові можливо саме після введення багатоквартирного будинку в експлуатацію);

Вступ у спадщину.
При спадкуванні нерухомості відбувається зміна власника, а значить потрібно переоформити право власності на майно. З 1 січня 2018 року в правила оформлення спадщини були внесені значні зміни, не знаючи яких ви можете втягнутися у довгу і марудну паперову тяганину.


Види права власності:

  1. Індивідуальна – нерухомістю володіє одна людина або одна юридична особа; 
  2. Спільна– майном володіють одночасно кілька власників (співвласників), їх частки ніде не визначені;

    Під цю категорію потрапляє спільне майно подружжя, яке придбано в шлюбі за спільні гроші сім'ї. Тобто, якщо чоловік і жінка хочуть володіти майном не навпіл, а частками, то оформлення права власності на будинок або іншу нерухомість має проводитися шляхом складання окремого договору.

  3. Часткова – об'єктом нерухомості володіють кілька власників (це можуть бути і фізичні, і юридичні особи, і держава), частка кожного власника визначена законом або договором.

За замовчуванням, частки розподіляються між власниками порівну. Але розмір часток також може залежати від вкладів кожного власника в придбання або будівництво об'єкта нерухомості.

Будь-який розподіл часток у праві власності на нерухомість, дані про всіх власників і їх частках будуть відображені в Реєстрі прав власності.


Чому варто замовити оформлення права власності у нас:

  • Швидко. Гарантуємо оформлення нерухомості в межах термінів, зафіксованих в укладеній з нами угоді;
  • Професійно. Ми надаємо відразу кілька варіантів вирішення вашої проблеми;
  • Зручно. Є можливість виїзду фахівця за зручною для вас адресою;
  • Вигідно. Безкоштовні консультації не тільки з питань оформлення, а із приводу інших операцій з нерухомістю;
  • Економія часу і сил. Беремо на себе всі юридичні формальності і самі залагоджуємо питання з держструктурами, позбавляючи вас від нескінченних черг;
  • Комфортно. Надаємо зручні варіанти передачі вам готових документів.

Співпрацюючи з нами, ви значно економите свій час та нерви. Ми гарантуємо якісне рішення навіть складних завдань в найкоротші терміни.

Якщо вам потрібна юридична допомога і навіть якщо ви сумніваєтеся в її необхідності - все одно звертайтеся до нас, консультації абсолютно БЕЗКОШТОВНІ!

Вартість оформлення залежить від вартості будинку або квартири і становить від 2000 грн.

Строки оформлення документації – від 1 до 5 робочих днів, в залежності вді складності завдання.

Відправити заявку
Зателефонувати

Натисніть на телефонний номер